sobota, 31 sierpnia 2013

Kilka moich sposobów na nauke :)

1. Mój najlepszy i najskuteczniejszy sposób na nauke, to robienie zwiezłych notatek. Zwyczaj ten 'ściągnełam' od mojej przyjaciółki, bo jest naprawde skuteczny. Przelewając informacje z podrecznika bądź zeszytu na papier, dodatkowo zapamietujemy pewne frazy i nauka idzie nam zwinniej :)

2. Najważniejsze informacje podkreślam kolorowymi flamastrami i długopisami. Najlepiej neonowymi, bo przynajmniej na tym, na czym sie mamy skupiac nie oderwiemy wzroku i 'coś' nas bedzie trzymac.


3. Kiedy wiem, że musze sie dobrze obkuc z jakiegoś tekstu lub dat, czytam jedno zdanie do skutku, a kiedy już bede umiec, to samo robie z nastepnym. Dla mnie jest to pomocne, ale to już zależy od was - jak kto woli :)

*oby dwa zdjecia pochodzą ze strony - weheartit.com

A jakie są wasze sposoby na nauke? Może macie podobne? ^^

7 komentarzy:

  1. moje sposoby są dokładnie takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podkreślanie flamastrami to super metoda na szybkie zapamiętanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko nie ta szkoła...

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. popieram pomysł nr 1 u mnie się to świetnie sprawdza ;D

    zapraszam do mnie i do obserwacji :) www.inszaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 2 - to też moje sposoby ;)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 i 3 - to tak samo jak ja ;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie muszę pisać bo dobrze wiesz,że mam tak samo. :*

    OdpowiedzUsuń