czwartek, 18 października 2012

Przepraszam.

Hej. Jest mi niezmiernie przykro, że ostatnio nie pisałam - postaram sie to nadrobic :) Tym bardziej, że za niedługo jade na zakupy i pokaże wam co kupiłam ;D No i musiałam sie uczyc. Gratuluje Gosiaczkowi 13-nastu obserwatorów :* 'Tak, wiziełaś mi moje kury!'. Myśle, że sie nie obrazisz, jeśli sporządze liste naszych matematycznych tekstów :
-"Obczaj jesgo buty - są damskie."
-"Ale ty mi wziełaś moje kury!" + bezcenna mina
Długa ta lista, nie? ^^ Ale poczekajcie, na pewno bedzie ich wiecej...



PS Wygrzebałam jakąś starą fotke robioną telefonem - kiedy jeszcze było lato...

2 komentarze:

  1. Twój telefon robi zdjęcia dobrej jakości :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne . ; ))
    Zdjecia z telefonu zawsze spoko . ^^

    OdpowiedzUsuń