sobota, 13 października 2012

Włosy.

Hej. Włosy - sama nie wiem skąd taki pomysł, ale stwierdziłam, że zrobie. No to zaczynamy:

Jakiego koloru są?
Moim naturalnym kolorem jest ciemny brąz. Nie przepadam za tym kolorem - wolałabym gdyby były bardziej kasztanowe. Nigdy ich nie przefarbowałam, ani na razie nie mam takich zamiarów, z wyjątkiem, że przez wakacje miałam fioletowe końcówki pianką koloryzacyjną.

Proste czy krecone?
Krecone, zdecydowanie wolałabym proste. Nie lubie też prostowac włosów, no bo ja akurat mam ich dużo i wyprostowanie zajmuje mi godzine. Czasami są wyjątki (jak mi sie chce) i prostuje, ale to na prawde czasami.

Długie czy krótkie?
Długie :) To akurat jest plus moich włosów. Bardzo podobają mi sie długie włosy, nie wyobrażam siebie w krótkich.

Jaka fryzura?
Najcześciej kucyk lub kok, za to rzadko chodze w rozpuszczonych. Podobają mi sie warkocze, ale nie mam czasu i nie przepadam za tym jak mama mnie czesze :)

Czym je czesze i kiedy?
Czesze je dwoma szczotkami - jedną bardziej rozbudowaną do wygładzania i drugą do rozczesywania. Kiedy je czesze? - Codziennie rano i wieczorem. Nigdy też nie czesze ich przed umyciem - zawsze po.

Co ile dni je myje?
Na ogół, co dwa dni, jedynie przez wakacje codziennie. Dosyc mało czasu mi to zajmuje, chociaż czasami zdarza sie, że chce dłużej potrzymac szampon na włosach, albo jakiś mały "masaż", żeby po prostu włosy były zdrowsze.

Z grzywką lub bez?
Mam grzywke, tylko ona jest na tyle długa, że po prostu przeszkadza. A jak ją miałam, to podcinałam sama, żeby miec to po swojemu.



To tyle o moich włosach, a teraz zachecam was do zadawania mi pytań w poście pt. "Pytania."

3 komentarze:

  1. Super wlosy <3 *.*


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra też nie lubi jak mama czesze jej włosy. Siorka ma bardzo długie włosy i zawsze chodzi potargana ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ! :D
    zapraszam do mnie + obserwuję i liczę na to samo ;**

    natkaa9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń