sobota, 5 stycznia 2013

Pech?

Hola♥
Jak wam przemineła sobota? Ja jak zwykle sprzątałam, no ale co by tu w sobote robic... Osobiście lubie sprzątac, no bo nie ma to jak czyściutki pokój. A co do pokoju, to wspominałam wam, że stłukłam lampe? Nie? To już pisze. Otóż chciałam sobie "strzepnąc" koc i dosłownie przez przypadek zahaczyłam nim o lampe, po czym ta spadła i rozbiła sie. Oczywiście "mistrz" Ada chciała to posklejac i wyszło jak wyszło. Teraz kilka kawałków wisi na sznurku, bo do jakiegoś czasu musze sie z tym pomeczyc -,-
Żeby nie było, to rozbiłam ją w zeszłym tygodniu, tylko nie miałam zamiaru sie tym "chwalic"


2 komentarze:

  1. Ojej ;/ Ale każdemu się zdarza !
    Zapraszam do mnie - konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj każdemu się zdarza :3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń