sobota, 13 kwietnia 2013

Born This Way Cover *.*

Hej :)
Dziś postanowiłam zrobic 'muzycznego posta', bo już długo u mnie takiego nie było. A dzisiaj tradycyjnie w sobote sprzątałam. Byłam też na biegach z Gosią, co mnie bardzo cieszy, bo to już trzeci raz. Na razie nie ma zadziwiających efektów, ale jeśli przetrwamy, to na pewno bedą :) Wracając do muzyki, to dodaje wam mój ulubiony cover. Jest świetny (ja tak uważam, oczywiście nie koniecznie musicie tak myślec). Po prostu strasznie mi sie podoba, a przecież ja nie przepadam za coverami ^^


Miłego słuchania

4 komentarze:

  1. Na pewno dacie radę z tym bieganiem, trzymam kciuki :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja też powinnam zmotywować się do biegania, choć obecnie kości mnie coś bolą;> Moim zdaniem, każde wyjście w celu biegu sprawia, że człowiek ewoluuje, nawet jeśli nie zauważa jakichś drastycznych zmian:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piosenkarka ma świetny głos :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śiwtny Blog! Jesteś baaaaaaaaaaaaardzo śliczna *.* I pięknie śpiewasz :)
    Zapraszam i proszę o zadawanie pytań http://we-forever-young.blogspot.com/2013/04/pytaniaaa.html

    OdpowiedzUsuń