czwartek, 20 czerwca 2013

Fotorelacja z bardzo udanego pikniku ♥

Heii!
Dzisiaj mam dla was fotorelacje z pikniku, na którym byłam wczoraj z Gosią (podejrzewam, że ona także doda zdjecia, wiec zapraszam na jej bloga - gosia-gos.blogspot.com :)). W tytule wspomniałam, że był to bardzo udany piknik, bo na prawde lepiej już byc nie mogło (pomijając fakt, że brakowało nam morza, albo chociaż basenu), pogoda była świetna no i w zasadzie tyle do opisania. Za to mam zdjecia, które ukazują jak sie dobrze bawiłyśmy ♥










A co wy lubicie robic w letnie dni?

5 komentarzy:

  1. chętnie też bym się wybrała;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh jak ja bym się wybrała na taki piknik z przyjaciółką, naprawdę :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też z chęcią zorganizowałabym piknik :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego <3
    Czytałam u Gosi, że masz urodziny dziś :*

    OdpowiedzUsuń