piątek, 28 czerwca 2013

Wakacyjnie!

Hej :3
Już w końcu nadszedł ten upragniony moment - oficjalnie rozpoczeliśmy wakacje! Zero szkoły, zero nauki, zero zadań, tylko 'chillout'. Niech te wakacje bedą najlepsze, a co ja mam zamiar robic? - czesto spotykac sie z przyjaciółką, ze znajomymi, 'piżama party', pikniki, no i oczywiście gdzieś jechac. Akurat w tym roku wybieram sie do Grecji :) Jade strasznie szybko, bo już na początku wakacji, z tego wzgledu postaram sie dodac automatyczne posty i po przyjeździe z pewnością zasypie was zdjeciami. Mam nadzieje, że chociaż tam sie wygrzeje, bo u nas, w Polsce, pogoda nas wcale, a wcale nie rozpieszcza...


A wy co macie zamiar robic w te wakacje?

12 komentarzy:

  1. Udanych wakacji ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie wiem:)

    Zapraszam, liczę na szczerą opinię♥ Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy mają wakacje ty tez ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :)
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna jakbyś weszła na mojego :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam całą masę planów na te wakacje. Mają być niezapomniane! :D
    U mnie ostatnie dni rozdania!

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę wyjazdu do Grecji :D miłych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wyjazdu ! Życzę miłego wyjazdu i dobrej zabawy ! :D

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Berlin i chyba Hiszpania :)

    Zapraszam do mnie:)
    http://daisy-music-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń