poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Ulubieńcy lipca ♥

Hej :)
Dzisiaj już mamy 5 sierpnia, co oznacza, że w końcu trzeba byłoby podsumowac lipiec ulubieńcami. Taki post pojawia sie pierwszy raz na moim blogu i nie jestem do końca przekonana czy aby na pewno wyjdzie. Na początku myślałam, że zrobie dopiero za miesiąc 'ulubieńców sierpnia', ale chec wypróbowania tego szybciej wygrała. Niektóre z przedstawionych poniżej rzeczy były zakupione prawie na samym końcu lipca, ale jakoś zdążyłam je na tyle 'wypróbowac', żeby móc wyrazic opinie na ich temat :)

1. Bardzo znany wśród blogerek lekki krem + puder  z Under Twenty. Na mojej twarzy spisał sie znakomicie, po pierwszym nałożeniu, od razu go polubiłam. Nie jest 'cieżki', a już na pewno jest lepszy od zwykłego pudru. Na prawde polecam ten produkt :) (Rossmann, ok. 10 zł)

2. Top bandeau/ bandana (nie znam prawidłowej nazwy). Taki top jest świetnym rozwiązaniem, każdej wydekoltowanej i bardzo wycietej koszulki. Ja np. nie lubie chodzic w koszulkach na ramiączkach, ponieważ czuje lekki dyskomfort, dlatego od dawna zamierzałam to kupic. I teraz czuje sie zdecydowanie pewniej ^^  (Stradivarius - nie wiem czy jeszcze są, bo były pakowane parami w bardzo atrakcyjnej cenie, bo aż 9.99 zł!)

3. Moje ulubione lody na lato :) Lubie je za te letnie owoce ♥

4. Truskawka & biała czekolada = idealny zapach na lato! Uwielbiam zapach tej mgiełki, jest taki świeży i wyrazisty :) (Avon)

5. Z biżuterii, króluje mój biały zegarek. Jest świetnym dopełnieniem każdej stylizacji :)

A wy macie swoich ulubieńców? 

9 komentarzy:

  1. śliczny zegarek :)
    http://mydiarymylifemystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam swoich ulubieńców.. też bym dodała tam krem+puder, ale z garniera :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też w lipcu spodobał mi się Under 20 :]
    O chętnie bym powąchała tą mgiełkę <3

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny zegarek :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zegarek !
    Zapraszam do siebie nowy post,nowy wygląd !!!

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zegarek!
    Super notka, więcej takich ♥

    Obserwuje, zapraszam do mnie:
    miche-lle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Póki co nawet nie myślałam, żeby zrobić taki post, ale jest świetny :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegarek boski :) Ja nie używam Under20 ponieważ bardzo niszczy moją cerę :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń