piątek, 23 sierpnia 2013

Zachodowo

Hej ♥
Dziś chce wam wrzucic porcje zdjec z pewnego, wyczekiwanego zachodu. To może byc ostatni wakacyjny zachód, został tylko tydzień. Jakoś tak smutno mi sie robi kiedy uświadamiam sobie, że coś na co tak długo czekaliśmy tak po prostu znika z mgnieniu oka pozostawiając tylko wspomnienia. Dobre wspomnienia. Mój blog nawet 'zaowocował', zdobyłam ponad 50 obserwatorów (jak dla mnie to dużo), pod każdym postem widze peło pozytywnych i motywujących komentarzy, poprawiłam wygląd no i przede wszystkim ja sie poprawiłam. Bardzo sie boje, że od września, 'magiczny czar' pryśnie i nie bede z wami tak czesto. Musze pogodzic nauke z blogowaniem, a to sie musi udac i jeszcze obiecałam samej sobie, że w każdym mieciącu musze miec co najmniej 10 postów! :>







bluzka - Top Secret | szorty - Reserved | buty - Converse

11 komentarzy:

  1. Też nie chcę końca wakacji :C Teraz będzie wyczekiwanie na kolejne ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww! Pięknie to ujęłaś! 'Coś na co czekaliśmy tak długo minęło w mgnieniu oka i zostały tylko wspomnienia''..
    Śliczne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie zdjęcia. Szczególnie te w kukurydzy.

    ojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjecia :) zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłe zdjęcia:) Szkoda, że wakacje się kończą, ale za rok kolejne, a od jednych do drugich wiele fajnych okazji: święta - atmosfera itd.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę conversów! ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia, mega conversy ! :P
    pozdrawiam, so-maraaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Heej, super zdjęcia:)
    Zapraszam do mnie.
    Obserwuję i liczę na to samo:*

    OdpowiedzUsuń