sobota, 16 listopada 2013

Robimy spaghetti!

Hej :)
Wczoraj była u mnie przyjaciółka i zabrałyśmy sie za robienie spaghetti. Pierwszy raz robiłyśmy coś 'mądrzejszego' niż babeczki, bo jak wiecie piekłyśmy je już 3 razy. To była raczej nauka, niż specjalne gotowanie, ale musze przyznac, że wyszło świetnie. Na początku nie wiedziałyśmy za co sie zabrac, jednak szybko sie zregenerowałyśmy. Nie zabrakło również małych wpadek dotyczących głównie makaronu. Wcześniej nie zdawałyśmy sobie sprawy, że ugotowanie makaronu  może byc tak trudne, no cóż kucharką chyba nie zostane ^^

A Wy lubicie gotowanie z przyjaciółmi?

14 komentarzy:

  1. mmm spaghetti wygląda smakowicie :)
    Ja mam dwie lewe ręce do gotowania ;)
    pozdrawiam

    mojakolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie z gotowaniem tak samo :P
      mons-monss.blogspot.com

      Usuń
  2. spaghetti zawsze mile widziane:)


    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznie wygląda :D
    http://basiek-baasiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wygląda, smacznie! :)
    Lubię gotować/piec z przyjaciółkami! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Smaka mi zrobiłaś:) ja juz obserwuję:) www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam gotować a Twoje spaghetti wygląda znakomicie<3
    Kochana czy mogłabyś polubić mój fanpage? Jeśli sama posiadasz, to także polubię Twój :)
    www.facebook.com/berriesfashion

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm.... jakie pyszności <3
    Obserwuję + liczę na to samo =]

    http://bloggerkakaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam to spagetti już na innym blogu hehehe
    pytałaś o obserwację.
    ja już, teraz ty ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię gotować. :D Fajnie Wam wyszło. xD

    Pewnie, że może być wspólna obserwacja. :D Zacznij. ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz na bardzo sympatyczna osobę:)Pytałaś o obserwacje ja już to robię od dłuższego czasu:) teraz Twoja kolej:) www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń