poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wigilijne stylizacje

Hej ♥
Już jutro Wigilia. U mnie przygotowania idą pełną parą. Pomagałam w kuchni, ostatnio ubierałam choinke oraz zrobiłam sobie świąteczny 'stroik' na bazie styropianowego wianka i z malutkich bombek. Efekt na prawde bardzo fajny, niestety już za późno żeby wam go pokazac. Przyznam szczerze, ale dopiero teraz uświadomiłam sobie, żeby zrobic DIY. Odnośnie przygotowań, to nie można zapomniec, że jedną z ważniejszych rzeczy jest odpowiednie ubranie sie na ten 'szczególny dzień'. Osobiście mam z tym ogromny problem i bardzo chce abyście pomogli mi go rozwiązac.

bluzka - H&M | spódniczka - nn |

sukienka - top secret

Moim drugim problemem jest fryzura. Dlatego nie zwracajcie uwagi na tą ze zdjec. Planuje rozpuścic sobie włosy tak jak w ostatnim poście :)

Co myślicie? Jak wy sie ubieracie?

5 komentarzy:

  1. Wybierz 1 stylizacja jest bardzo elegancka jak na taka okazje ;)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy zdecydowanie lepszy, choć w tej drugiej sukience też Ci jest do twarzy.
    Jestem ciekawa jak ten stroik wygląda.;)
    Wesołych Świat ;)
    http://niuntis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja jest super :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukieneczka podbiła moje serducho!
    Wesołych świąt Ci zyczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja super!
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń