wtorek, 7 stycznia 2014

Pierwszy tydzień już mamy za sobą!

Hej!
Po raz pierwszy pisze do was w nowym roku, no wiec co robiliście w Sylwestra? Ja osobiście nie robiłam nic nadzwyczajnego. Odnośnie nowego roku, to zauważyłam, że wiele z was coś sobie postanawia. Nie chciałam zostac dłużna dlatego, też chciałam sobie kilka rzeczy 'postanowic'. Przede wszystkim chciałabym sie nauczyc jak zorganizowac czas. Cieżko jest mi sobie zaplanowac dzień w szczegółach, bo ostatecznie na nic nie mam czasu... Drugą ważną rzeczą jest nauka. Wcale nie narzekam na swoje wyniki, ale jest to mój priorytet i bardzo nie chciałabym tego pogorszyc. Postanowiłam również, że zaczne bardziej 'rozwijac' i dbac o bloga. W 2013 szło mi to dośc dobrze, ale były momenty 'załamania', które w tym roku chciałabym ograniczyc do minimum. Mam w planach poprawic swoją kondycje i lepiej sie odżywiac. To tyle z moich postanowień, a na dziś zdjecia z wczorajszego spaceru :




 Jakie są wasze postanowienia?

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia :)
    Mój sylwester był udany i mam nadzieję, że cały rok 2014 spędzę z tą samą osobą, z którą go spędziłam :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna kurtka :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. moje postanowienia na razie leżą i kwiczą - ale staram się :D
    Śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń