niedziela, 9 lutego 2014

Czy to już pierwsze oznaki wiosny?

Hej!
Ostatnio termometry ukazują nam dodatnie temperatury. Czyżby powoli zbliżała sie do nas wiosna? Strasznie sie ciesze, gdy rano budząc sie widze promyki słońca. Nagle wszystko nabiera barw, tym bardziej, że mamy luty, a to zdecydowanie jeden z miesiecy którego wprost nienawidze. Chciałabym żeby był co najmniej marzec, nie wspominając już o maju, czy też czerwcu...
Pewnie zauważyliście, że nie pisałam dosyc sporo czasu, ale jak wiecie powrót do szkoły po feriach wcale nie jest prosty. Ubiegły tydzień nie był aż taki zły, bo były skracane lekcje z powodu próbnych egzaminów, a nawet wszystkie 2 klasy miały półmetek. Przyznam, że było bardzo fajnie, o czym świadczą moje odciski z balerinek :D Przyszły tydzień zapowiada sie dosyc 'pracowicie', wiec od razu wam powiem, że wpis może byc koło czwartku.



 Czy wy też chcecie już wiosny?

15 komentarzy:

  1. u mnie wiosna już w pełni. Ptaki śpiewają, kwiatki zaczynają kwitnąć, śniegu już ani trochu :)
    szalonamamba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj u mnie pogoda póki co też piękna :)
    Ładne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dość ciepło ;) Oby już niedługo przyszła wiosna ^^ Ładne zdjęcia :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie już dość ciepło jest :) Tak, na wiosnę czekam z niecierpliwością! Świetne zdjęcia.
    Dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam! imagine-yuki.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie ciepłoo :) super zdjecia ;D

    zapraszam Magda ♥
    http://littlee-thiinggss.blogspot.com
    Jeśli zechcesz to zaobserwuj a ja się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nie jest jeszcze tak do końca ciepło, ale spokojnie mogę nosić jedne rękawiczki albo i wcale xD I śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas jest już pięknie i cieplutko! Kocham taką pogode ale podobno mają być jeszcze długo przymrozki :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog i piękne zdj. :) zapraszam do siebie http://elie1999.blogspot.com/ obserwacja za obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny blog :))
    http://dorr-dor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem tu pierwszy raz i bardzo spodobał mi się twój blog :D
    będę wpadać częściej :) jeśli spodoba ci się mój blog - zaobserwuj :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne zdjęcia! Też chcę już wiosnę :)

    Zajrzysz? :)
    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia! ja już czuję wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładne zdjęcia. :) Ja bardzo chcę już wiosnę! :)

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przyjemnie czyta się twojego bloga i przegląda posty! ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, wiosna z pewnością już do nas przybywa!
    Ciepło, promienie słońca, a co najważniejsze brak śniegu :)
    Mamy nadzieję, że postanie tak już na stałe.
    Powodzenia w nauce i miłego wieczoru!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń