niedziela, 2 marca 2014

Spotkanie z Gośkami :)

Hej!
Dziś już mamy 2 marca! Właśnie tak jak chciałam - zawitała do nas wiosna w całej okazałości. Na dworze jest bardzo przyjemnie, szczególnie wtedy gdy ptaki zaczynają śpiewac i słońce świeci :) A my postanowiłyśmy nie marnowac takich cudownych dni, dlatego wybrałyśmy sie na spacer. Akurat przechodziłyśmy obok torów, no i tam porobiłyśmy kilka szybkich zdjec. Wyszły bardzo fajnie.
Jak już wspominałam w mojej "wishliście", że potrzebuje butów sportowych/do biegania, to właśnie wczoraj sie w takie zaopatrzyłam. Są to te upragnione z Nike, model Revolution 2. Myśle, że dziś nie bede sie o nich rozpisywac - po prostu zrobie o nich coś w stylu recenzji/ogólnych wrażeń :)






U was też już tak wiosennie?

4 komentarze:

  1. Oj tak, wiosna wiosna wiosna wiosna <3
    Śliczne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ^^ Też muszę iść z przyjaciółką na spacer i przy okazji porobić parę zdjęć :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia, fajna parka!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjecia :)
    i fajne kurteczki macie ;)))
    zapraszam do mnie;:P)

    OdpowiedzUsuń