sobota, 3 maja 2014

Instagram!

Hej ♥
Majówka, majówka i po majówce. Jak wy spedziliście swoją majówke? Ja w czwartek byłam na zwiedzaniu pewnego zamku (ale o tym na pewno wam jeszcze napisze :)). Wczoraj byłam w domu i głównie sprzątałam. A dziś po prostu leniuchuje. Miałam iśc na spacer z przyjaciółką, lecz niestety pogoda, a raczej jej brak nam w tym przeszkodziła. Przechodząc do tematu posta - dziś chciałabym wam wspomniec o moim instagramie. A wiec instagrama mam dosyc długo, ale na nim nic nie publikowałam. Od niedawna (od nowego telefonu) staram sie tam bywac cześciej. Dopiero dziś zdecydowałam sie wam go podac, kiedy zebrałam wiecej fotek :) Zapraszam do obserwowania i lajkowania mnie, oczywiście sie odwdziecze! - > INSTAGRAM (na mojego instagrama możecie sie przekierowac klikając ikonke 'insta' znajdującą sie w pasku bocznym pod zdjeciem profilowym).

 
Z niecierpliwością czekam na linki do waszego instagrama w komentarzach :)

10 komentarzy:

  1. Ja niestety na majówkę nigdzie nie wyjeżdżałam..Ale dobrze, że Twoja była/jest udana!! ^^
    Fajny mix zdjęć ^^ Mój instagram to http://instagram.com/iizz33
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cały weekend majowy spędziłam w domciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjecia:p
    wczoraj cały dzienw domu siedziałam;p bo pogoda do niczego.. ;<
    zapraszam do mnie;')

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja na majówkę zachorowałam, niestety ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za miły komentarz :) nie widze gadżetu żeby zaobserwować

    Zapraszam do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny mix, lubie takie posty :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie mixy instagramowe:) czadowy kocurek<3
    co powiesz na wzajemna obs?Buziole:*
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mix, słodki kotek :)

    ~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy nowy pościk? Fajny mix :)
    Klikniesz u mnie w banerek? Bd wdzięczna. Odwdzięczę się.
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń