wtorek, 26 sierpnia 2014

Prosty przepis na naleśniki z masą bananową

Hello!
Dziś przybywam do was z przepisem, bo jak już pewnie wiecie - gotowanie, a może bardziej pieczenie jest moim kolejnym hobby. Uwielbiam robic proste rzeczy, nie wymagające ogromnej pracy :) Dlatego w sobote zrobiłam naleśniki z masą bananową i truskawkami. Wyszły znakomicie!

Co potrzebujemy? (ciasto na naleśniki - 15 sztuk)

- robot kuchenny 
-  500 ml mleka 
- 250 g mąki pszennej 
- jedno jajko (całe)
- szczypta soli
- łyżka oleju 
- olej do smażenia

Przygotowanie 

Wszystkie składniki dodajemy do miski nastepnie łączymy za pomocą robota kuchennego. Miksujemy tak długo aż powstanie masa o konsystencji śmietany oraz aż połączą sie wszystkie produkty. Nastepnie na rozgrzaną patelnie z olejem wlewamy ok. 3/4 chochli ciasta naleśnikowego. Smażymy z obu stron. 

  
Co potrzebujemy? (masa bananowa)

- miska 
- pół serka twarogowego
-  2 serki homogenizowane typu "Danio"
- 2 banany

Przygotowanie

Miksujemy banany tak aż powstanie lepka masa. Nastepnie rozgniatamy widelcem twaróg i dodajemy serki homogenizowane oraz banany. Wszystko ze sobą dokładnie mieszamy. 

Teraz, kiedy naleśniki są usmażone, aplikujemy mase na połowe naleśnika i składamy na "cwiartki". Po złożeniu naleśników podgrzewamy je. Ciepłe nakładamy na talerze i dekorujemy. Ja postawiłam na pokrojone truskawki. Zrezygnowałam ze słodkich sosów, ponieważ masa już sama w sobie jest słodka, a świeże truskawki dodały odrobine kwasowości :)


Lubicie naleśniki? Jakie są wasze pomysły? :)

1 komentarz:

  1. Mniam! Aż znowu mam ochotę na truskawki! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń