niedziela, 9 listopada 2014

Through my phone - instamix

Hej!
Jesień w pełni - niestety pogoda w mojej miejscowości przestała dopisywac. Wczoraj była straszna ulewa, dziś troche lepiej, ale to nadal nie były dni polskiej złotej jesieni. O takiej porze najlepiej wygodnie położyc sie do łóżka z ulubioną książką albo ciekawym filmem i tak spedzac swój wolny czas - pod kocykiem z kubkiem ciepłej herbaty w reku. Ja na dziś wybrałam całkiem inny wariant, bo pojechałam z mamą do galerii. Takie wypady zazwyczaj kończą sie nieplanowanymi zakupami - oczywiście przyjechałam z parą spodni. Jutro kolejny dzień długiego weekendu, nie mam za bardzo planów, ale pewnie zostane przy książkach, bo w środe czeka mnie ogromny sprawdzian z chemii!
Na dziś przygotowałam mały "instamix" z ostatniego czasu. Mój instagram - KLIK.

 ♥ zakupy z przyjaciółką ♥ tak spedzamy szkolne przerwy
 ♥ sesja ♥ halloweenowy wieczór
 ♥ cudowna książka ♥ czas na Crazy Bubble
♥ nowości ♥ selfie na spacerze

Lubicie korzystac z tej aplikacji? Jakie są wasze nazwy?

4 komentarze:

  1. Zawsze chciałam spróbować Bubble Tea! Wygląda pysznie! <3
    Super mix :)
    Korzystam z instagrama, mój tu: http://instagram.com/iizz33 :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjecia :)
    Ja niestety nie korzystam z tej aplikacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrafię spędzić cąły dzień siedząc na instagramie, uwielbiam tę aplikację! :D
    Twój ig jest świetny- super zdjęcia! :))

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń