niedziela, 25 listopada 2012

Zakończenie.

Hej. Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale no po prostu nie miałam czasu :( Dzisiaj cały dzień przepisywałam lekcje, wczoraj mnie nie było i tak wyszło. Co do tytułu, to w piątek odbyło sie zakończenie warsztatów fotograficznych i to było w wersji takiego "mini" przyjecia. Miałam wystawione aż 4 zdjecia z czego dwa wydrukowały sie podwójnie i dostane je do domu♥ Jutro już ide do szkoły i wiecie co? - strasznie sie ciesze, bo w końcu po dwóch tygodniach steskniłam sie za wszystkimi, ale niestety czeka mnie wiele sprawdzianów i kartkówek do zaliczenia :/ Z tego co wiem, to wiele sie działo, za czas mojej nieobecności :(




4 komentarze:

  1. O fajna taka wystawa :3
    + zawsze jak jestem chora dzieją się najfajniejsze rzeczy w szkole..grr..-.-
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio, supcio :* Ale to już chyba wiesz, nie? ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super są te zdjęcia :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. łał gratuluję wystawy i takich ładnych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń