sobota, 26 stycznia 2013

Życie Pi♥

O czym jest?
Opowiada o młodym chłopcu, który sam... z tygrysem bengalskim przeżył katastrofe na oceanie. Na początku są do siebie wrogo nastawieni, lecz z czasem, powoli sie zaprzyjaźniają. Spotyka ich wiele przeszkód np. rekiny lub sztorm. Kiedy już nie mają nadziei, przypływają do magicznej wyspy, która za dnia jest normalna, a nocą zatruwa i musieli ją opuścic. W końcu dopływają do wybrzeży Meksyku - tam ich drogi sie rozchodzą.

Ocena: 
Musze przyznac, że film warty obejrzenia - polecam :)

Ocena w skali 1-10:
10/10 - tak jak powyżej ^^


A wy byliście? Co o nim sądzicie?

8 komentarzy:

  1. Wydaje się dość ciekawy, ale nie miałam okazji obejrzeć :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam, świetny film :)
    zapraszam do mnie, poszukiwaniesensuzycia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmu nie oglądałam, gdyz nie przepadam za tego rodzaju filmów. jednak po twoim opisie i ocenie chyba jednak się skuszę:)
    Blog bardzo ciekawy i ładnie pisany:)
    Dziękuję za miły komentarz u mnie;P
    Całuję ;x
    + także obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam :) jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie wybierałam się na ten film , po twojej ocenie o już napewno go muszę obejrzeć ! :]

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam jeszcze tego filmu. Lecz po przeczytaniu Twojej recenzji bardzo chętnie się na niego wybiorę. Może nawet w następnym tygodniu dam radę pojechać do kina i go obejrzeć ;D
    Pozdrawiam : )

    +Również obserwuję

    OdpowiedzUsuń