czwartek, 3 października 2013

Z Wami przez jeden rok na lata...

Hej ♥
Dziś jest niezwykły dzień dla mnie i dla mojego bloga - jesteśmy razem już przez rok! Czy właśnie po tym roku powinien nastąpic ten przełomowy moment i powinnam zacząc nie tylko blogowac, ale także vlogowac? Myśle, że tak. I niebawem dodam swój pierwszy filmik :) Może skupmy sie bardziej na roczku, wiec przebrnełam z wami cieżkie, ale też cudowne chwile. Spotkał mnie kryzys, dwa razy, jednak nigdy nie dopuszczałam do siebie myśli, że usune bloga :) To jest pewna cześc mnie, o której myśle codziennie. Nawet wtedy kiedy nie dodaje postów, to jestem z wami myślami. Obyśmy sie w przyszłym roku spotkali! :*

Zrobiłam kolaż, z takich zdjec, których okoliczności pamietam najbardziej <3

2 komentarze:

  1. Gratulację! Obyś z nami jeszcze na długie lata została :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na filmik ;3
    Pewnie, że obserwujemy ;) Ja już teraz Ty xd

    http://martysia-martysiapysiakurpiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń