piątek, 27 września 2013

A lil' bit of...

Hej!
Jak sie czujecie w tej jesiennej chandrze? Musze przyznac, że jesień wzieła nas pod swoje skrzydła bardzo szybko... Tak strasznie nie podoba mi sie to, że dni okropnie ubywa i już przed 19 robi sie ciemno. Z niecierpliwością czekam na zime, bo jest taka wesoła, świąteczna i klimatyczna ♥ O, i zdjecia bedą piekne. No, ale są osoby, które lubią jesień, jednak nie potrafie ich zrozumiec. Dla mnie ta pora roku jest po prostu 'szara', mimo iż wokół roi sie od kolorowych liści. Szkolne życie jakoś leci z... piątkami i czwórkami - nie jest źle :) Mój pokój sie wzbogacił o kilka 'ikeowskich' gadżetów, ale o tym osobny post :D A dziś była u mnie Gosia i zrobiłyśmy... niespodzianka! - bedzie w nastepnym poście, który ukaże sie najprawdopodobniej w niedziele :)


Jakiej pory roku nie lubicie?

5 komentarzy:

  1. Oj tak. Jesień jest już przełną parą! Ziimnoo! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :D

    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię wiosny ;p
    pytałaś o obserwację, ja już teraz twoja kolej :D
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za ślad na moim blogu.
    Może obserwujemy? Jeśli tak to napisz u mnie w komentarzu ;>

    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  5. Hey there, loved your blog, just followed you on GFC (163) , would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    OdpowiedzUsuń