czwartek, 29 maja 2014

Let's have a picnic!


Hej :)
To już jutro - przedstawianie projektów gimnazjalnych. Troche sie stresuje, ale w sumie bardzo chce to miec za sobą i w końcu spokojnie zasnąc. Bądźcie ze mną "duchem" ! A tymczasem...

Za miesiąc koniec szkoły, lekcje robią sie coraz lżejsze, pogoda z dnia na dzień lepsza (no może nie dzisiaj). Co zrobic z tym wolnym czasem? Pójśc sie na spacer z psem, pojeździc na rowerach, albo może wybrac sie na piknik z przyjaciółmi? Ja wybrałam ten ostatni wariant. W ubiegłą sobote umówiłam sie z dziewczynami  i poszłyśmy na piknik. Było bardzo fajnie, jak to zazwyczaj bywa na takich spotkaniach. Czasem warto przygotowac coś dobrego, lekkiego i pysznego, co na pewno umili ten wspólnie spedzany czas. Ja upichciłam gofry, które smakowały wyśmienicie wraz z bitą śmietaną i owocami. Nie mogło również zabraknąc długich pogawedek, no i najważniejszych - zdjec! Mam ich naprawde dużo, a co za tym idzie? - problem z wyborem, dlatego wybrałam kilka, ale myśle, że reszte kiedyś też wykorzystam :)







Jak wy spedzacie te prawdziwie letnie dni? ^^

4 komentarze:

  1. Narobiłas mi smaczku na gofra :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę tak wspaniałej pogody, u mnie pada i pada i ciągle pada!!

    poklikasz w linki w tym poście?
    http://niuntis.blogspot.com/2014/05/handpick-look-tego-mi-trzeba.html
    BArdzo mi na tym zależy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na projekcie, na pewno pójdzie świetnie :*
    Aż mi narobiłaś ochoty na piknik, super zdjęcia i mnóstwo pyyyysznego jedzonka *__*
    U mnie leje deszcz od dwóch dni :/
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjecia;))
    trzymajcie sie razem bo to jest najwazniejsze:)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń