poniedziałek, 9 czerwca 2014

Haul!

Hej!
Strasznie sie ciesze, że w końcu znalazłam czas by do was napisac. Cała moja nieobecnośc była spowodowana szkołą, wyjazdami i brakiem weny. Już w środe jade na klasową wycieczke do Warszawy, ale w tym czasie na pewno pojawi sie notka :) W związku z wyjazdem - wiadomo, że takie wycieczki wymagają zakupów, dlatego bedąc w galerii troche wpadło mi do szafy. Sami zobaczcie co!

bluzki - reserved, cropp | koszulka z numerem - reserved | asymetryczne szorty - stradivarius

W letniej garderobie nie może zabraknąc sukienek!
z azteckim wzorem - cropp | "m" - sinsay

kostium - H&M | torba, okulary - sinsay | portfel - stradivarius

Jak wyglądają wasze letnie zakupy?

4 komentarze:

  1. Oo fajnie, że macie taką wycieczkę :)
    Super rzeczy *__*
    Ja jeszcze niestety na typowo letnich zakupach nie byłam, bo póki co skupiałam się na szukaniu sukienki na bal, który mam już za tydzień ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka i strój !
    zapraszam do mnie poklikasz w choies w najonowszym poście ? bardzo mi pomożesz :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej!
    Ale fajne letnie motywy.
    Fajne koszulki.
    Ja nie byłam jeszcze na takich zakupach.
    Zapraszam do mnie miło mi będzie, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci kreatywnego komentarza lub obserwacji.
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sukienka z Croppa jest super, ale oczywiście nie ma mojego rozmiaru, a ona musi być dopasowana bo inaczej wisi!
    Ja Swoje zakupy na lato, dopiero planuję, ale nie wykluczone, że w ten weekend będzie już po wszystkim!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń